Translate

fredag 7 april 2017

Vem är jag ?


För er som inte har sett mina videos på min youtube-kanal och för er som har sett mig, tänkte jag bara att jag skulle låta mitt första inlägg på denna blogg få handla lite om vem jag är och vad jag har tänkt med den här bloggen.



Vem är jag då lite kort sagt.. Jag är en ganska ung tjej som bor på landet tillsammans med min underbara sambo och våra ankor (ca 30st). Landet är där jag mår bäst och jag älskar att vara nära naturen och nära våra djur. Att vi har så många ankor är dels för att vi älskar ankor (såklart 😉) och sen för att vi säljer deras ägg. Jag älskar att baka och att vara så självförsörjande det bara går. Mitt mål denna sommar är att odla så mycket vi kan och ta hand om allt så det håller länge.

Vad är min tanke med denna blogg då.. Min tanke är att jag ska kunna dela med mig lite mer ingående om mina tankar här. Sen är det så att vi bor på landet och har inte världens bästa internetuppkoppling och då är det ibland lättare för mig att skriva här på bloggen än att lägga upp en video på youtube. Jag vill inte säga att det kommer läggas upp något specifikt eller att det kommer handla om en viss sak. Det kommer alltid vara så att jag lägger upp det jag känner att jag vill dela med mig av oavsett vad det nu än kan vara.

Ja, det var väll lite kort sagt om allt även om det kanske blev en del text. Jag tänker mig i alla fall att ni kommer lära känna mig och mina djur mer med tiden och allt har sin tid och plats kan jag tycka ibland. 😝

Kolla gärna in min Youtube kanal genom att klicka HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar